۱- در گاه پرداخت با خطا مواجه میشود و امکان پرداخت مقدور نمیباشد ؟
جهت پرداخت بصورت آنلاین هر گونه پروکسی و فیلتر شکن و وی پی ان را خاموش کنید .
۲- محصول خود را جستجو نموده ولی نمایش نمیدهد ؟
نام محصولات را بصورت رسمی بنویسید و از نوشتن بصورت محاوره ای خودداری نمائید. . مثلا : برای جستجو “نون کریسپی ” را بصورت “نان کریسپی “بنویسید .
۳- برای ثبت نام شماره ام رو قبول نمیکند و خطا میگیرد .
برای وارد کردن شماره تماس حتما صفحه کلید انگلیسی باشد و دقت کنید شماره حتما از ابتدای شماره را وارد کنید و اشتباهاً فاصله ی خالی (space) در این محل وارد نشود . اگر چنانچه شماره را وارد نمودید و مجدداً خطا گرفت کل شماره را بطور کامل پاک کنید دوباره وارد نمایید.
۴- در تسویه حساب با خطای “هیچ آدرسی برای ارسال مشخص نشده است ” روبرو شده اید ؟
برای ثبت آدرس :
- همراهان عزیز شهرستان ها ۱- ابتدا استان و سپس شهر محل دریافت سفارش را انتخاب نمایید . ۲- آدرس پستی دقیق خود را در داخلی کادر” آدرس خیابان ” بنویسید .
- همراهان عزیز ساکن استان تهران علاوه بر اینکه آدرس را بر روی نقشه مشخص نمایند. آدرس خود را شامل پلاک و شماره واحد را نیز وارد نمایند.
۵-آیا به کلیه شهر های ایران ارسال دارید؟
بله هست مارکت به سرتاسر ایران سفارشات خود را ارسال مینماید
۶- هزینه ارسال چقدر است ؟
با توجه به اینکه هزینه های ارسال بر مبنای مبالغ الوپیک در تهران و پست در شهرستان ها میباشد مبلغ دقیقی برای سفارشات قابل اعلام نمیباشد هزینه ارسال بصورت اتوماتیک محاسبه میگردد . لیکن بطور میانگین برای شهرستان ها با توجه به دوری مسیر ۲۰ هزار تا ۴۰ هزار تومن میباشد و برای تهران ۱۰ تا ۴۰ هزار تومن میباشد.
۷- در هنگام ورود یا ثبت نام کد تائید دریافت نمیکنم؟
لطفا قبل ورود به قسمت ثبت نام /ورود حتما از خاموش بودن VPN یا هر گونه فیلتر شکن مطمئن باشید و شماره تلفن خود را بدون صفر و بصورت لاتین وارد نمایید . در صورت عدم دریافت با شماره ۰۹۱۹۳۶۳۹۳۰۶ تماس بگیرید .
۸- در هنگام پرداخت خطا کد پستی میگیرد ؟
لطفا کد پستی خود را بصورت لاتین وارد نمایید
**نکته مهم **
۱- همراهان گرامی توجه داشته باشند در صورت استفاده از طریق گوشی همراه در هنگام ورود اطلاعات یا رمز ورود دقت بفرمائید که دستان سهواً جایی را در صفحه لمس نکند زیرا که باعث ورود یک کارکتر خالی میشود که نمایش نمیدهد ولی سیستم را با خطا روبرو شده و پیغام صحیح نبود اطلاعات ورودی را میدهد. برای رفع این مشکل میبایست اطلاعات ورودی آن فیلد را پاک کنید و مجدداً وارد نمایید.
۲- همراهان عزیز در هنگام ورود اطلاعات کارت به منظور پرداخت هزینه سفارش و … صفحه کلید خود را به انگلیسی تغییر داده و مجدداً اطلاعات مربوطه را وارد فرمائید.